Formularz służy do samodzielnego zablokowania dostępu do Bankowości Elektronicznej w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu Twojego konta. Po podaniu prawidłowych danych: zablokowany będzie dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej, możliwość wykonywania transakcji oraz dostęp poprzez Bankowość Mobilną. Celem potwierdzenia operacji wyślemy powiadomienie SMS. Na stronie formularza z przyczyn bezpieczeństwa nie będzie informacji o poprawności dokonanej operacji. Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.
Przed zalogowaniem
- Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
- Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
- Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
- Czy certyfikat jest ważny?
- Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
- Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
- Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj